Mijn volgers

woensdag 19 oktober 2016

Challenge 107 - Pumpkins and Leaves

Hallo allemaal,
Het is weer woensdag en dus tijd voor de wekelijkse challenge bij Inspiration Destination.
Inspiration Destination Challenge Blog
We doen niet moeilijk, het thema is zoals altijd "Anything goes" ofwel "Alles mag".
Een van onze sponsors deze week is Bugaboo Stamps
Omdat ik het wel leuk vind om een beetje de tijd van het jaar aan te houden, heb ik gekozen voor de digi-stempel "Pumpkins and Leaves". Deze kun je HIER vinden.

De stempel heb ik ingekleurd met Distress inkt. 
De restjes inkt op mijn acrylblok heb ik toen ik klaar was met inkleuren nat "gespritzt" en daarmee een wit velletje aquarelpapier gekleurd. Dat heb ik een tijdje laten drogen (een beetje met de heattool geholpen). Daarna heb ik met ponsjes de diverse herfstblaadjes uitgeponst.
Deze heb ik een beetje lukraak op de kaart geplakt.
Her en der op de kaart heb ik regendruppels aangebracht, maar helaas zie e ze alleen op de donkere achtergrond.
Voor de gezellige afwerking nog een toefje bloemen met een strikje en een leuk kaartje met tekst eraan.
Deze kaart wil ik mee laten doen met de challenge van:
Ooh-la-la Creations                             -     Shades of Autumn
Stamping sensations                              -     Autumn
My Sheri Crafts                                  -     Fall
A Snowflakes Promise                          -     Anything goes/seasons
{Pin}spirational                                   -     Autumn image inspiration
Basteltanten                                       -     Kürbisse


9 opmerkingen:

  1. Very cute design. I love the little tag hanging over like that.Thanks for sharing it with us at My Sheri Crafts! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card, the image is really sweet and all the punched leaves look as if they are being blown about in the autumn wind
    Thanks for joining us at OLLCB
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet!!! Thanks so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a great crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A glorious Autumnal creation full of lovely warm colours, many thanks for joining us at Stamping Sensations challenges.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your card, Jolanda. It's so pretty. I absolutely loved those tiny kewt autumn leaves.
    - Khushboo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A lovely autumnal creation with beautiful colours

    Thanks for joining us at Stamping Sensations this month

    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the colors! Thank you for joining our challenge over at the PINspirational Challenge blog ;o) Happy crafting,
    Maike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your card is very pretty!

    Thank you for participating in the last {PIN}Spirational Challenge. A new one has just begun... I hope you'll check it out and play along with it, too!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sieht toll aus.
    Danke für deine Teilnahme bei den Basteltanten.
    Grüßle Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda