Mijn volgers

vrijdag 15 mei 2015

Vintage ladenkastje

Ik heb nu eens iets heel anders gemaakt. Ik had al een tijdje dit ladenkastje in huis om te pimpen, maar kwam er eigenlijk niet echt aan toe. Maar met de fijne vrije dagen de afgelopen tijd is het eindelijk wat geworden.

De voorkant

De bovenkant

Een zijkant

De achterkant

De andere zijkant 


Ik doe met meerdere challenges mee met deze crea:
WLVC-blog           -          alles behalve een kaart
AnmaCreatief          -          alles behalve een kaart
Noord Design Uk     -          flowers
Deep Ocean             -          flowers



7 opmerkingen:

  1. hij is schattig opgepimpt en heel mooi dat toefje bloemen boven op.
    groetjes van Anneke ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat je dan aan zo'n project toe kunt komen...
    Je hebt het heel leuk bewerkt met romantische details!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Jolanda, een heel mooi opgepimpt sierradendoosje. Mooi papier, kant en accenten. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden Jolanda....leuk om dit tegen te komen hier op jouw blog. Ik ben dol op dit soort projectjes. Dankjewel voor je deelname bij WLVC en succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gepimpt Jolanda, bedankt voor het meedoen bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een mooi ladekastje geworden Jolanda. Zelf ben ik er ook mee bezig geweest, maar heb het nog niet af kunnen maken.
    Gezellig dat je meedoet bij WLVC.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kastje! Mooi zoals je de parels hebt verwerkt.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de MEIchallenge!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda